Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Startpaket 6845:-

Riskettan, 8st 40min körlektioner samt komplett teorimaterial.
    Ordinarie pris: 7405:- | Spara 560:-

• Paketerbjudande - Intensivkurs 26990:-

Riskettan, risktvåan, bilhyra vid uppkörning, uppvärmningslektion 60min, 7st körningar Stenungsund (80min) 7st körningar Kungälv (120min) komplett teorimaterial.
    Ordinarie pris: 28160:- | Spara 1170:-

• Handledarkurs 540:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 40 minuter 610:-

40 minuter lång körlektion med utbildad och erfaren trafiklärare.

• Teoripaket 1495:-

Vårt teoripaket innehåller komplett modernt teorimaterial med övningsprov som du kan plugga ifrån en dator, telefon eller surfplatta. Utöver detta får du även boken Trafikens Grunder, boken Köra Bil samt häftet Vägmärken och Vägmarkeringar.

• Riskettan 780:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2450:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar. I risktvåan ingår även en lektion i omkörning på landsväg.

• Bilhyra & uppvärmning till körprov 1830:-

Om du är elev hos oss och vi bokar ditt prov, så har du möjlighet att hyra samma bil som du tagit körlektioner i till ditt körprov. En timmes uppvärmningslektion ingår också innan ditt körprov.

Moped

• Paketerbjudande - AM körkort 4495:-

Körkortsböcker, digitalt teorimaterial, 8 timmar lärarledd teori samt 4 timmar körning.

• Paketerbjudande - Moped klass 2 2730:-

3st teoritillfällen, bokpaket, digitalteori och examination. Klass 2 ger dig ej rätt att framföra EU moped, mopedbil eller EPA.

Släp

• Utökad B96 - Körlektion 1700:-

Körlektion på 110 minuter med trafiklärare, bil och släp.

• Tungt släp / BE - Körlektion 1980:-

Körlektion på 120 minuter med trafiklärare, bil och tungt släp.

• BE - Teoripaket 820:-

Digitalt teorimaterial för dig som ska ta BE behörighet.

• Hyra av släp till uppkörning 1000:-

För elever hos oss. Hyra av släp eller tungt släp till ditt körprov.

• Hyra av släp samt bil till uppkörning 1800:-

Endast för elever hos oss. Hyra av komplett ekipage till körprovet.