Vi hjälper dig med

Klass II 25-moped

Den 1 oktober 2009 infördes ett krav på förarbevis för att få köra Moped Klass II (så kallad 25-moped). Du som fyllt 14 år och 9 månader får påbörja din utbildning och examineras när du fyllt 15 år.

Det är sammanlagt 4 teorilektioner (10 h). För att ta ett förarbevis krävs inget körkortstillstånd och det är heller inte obligatoriskt med någon körning. Examinationen gör eleven på trafikskolan. Teorilektionerna är obligatoriska.

I kursen ingår teorilektioner, böcker, uppdaterade körkortsfrågor via vår elevcentral. Examinationen för klass II utförs på trafikskolan. Betala gärna via vårat bankgironummer: 331-8052 eller med kort/swish/kontant. Betalningen skall vara oss tillhanda vid kursstart.

Kontakta oss för vidare information.

Välkomna önskar vi på Kjells trafikskola!

Ring oss

Maila oss

kontakt@kjellstrafikskola.se

Vår Adress

C W Borgs väg 2, Stenungsund

Swish_(payment)-Logo.wine

Öppettider

Måndag-Torsdag 11-17.45
Onsdag STÄNGT
Fredag 11-15

Din resa börjar här.

Kom och besök oss, tillsammans lägger vi upp resan mot körkortet så att den passar dig!

Copyright © 2021 Kjells Trafikskola. All rights reserved.

Skapad med kärlek av expertio

Skriv in uppgifter och skicka för att boka​